מוצרי ים המלח – מסכות לפנים

עור הפנים שלנו סופג לא מעט מהלומות במהלך השנים, והוא עובר שינויים שניתן לראות עליו בבירור ככל שעובר הזמן. התזונה שלנו, חשיפה לשמש, חשיפה לרעלנים, גורמים גנטיים, ומתח נפשי הם רק חלק מהגורמים המשפיעים לרעה על מראה עור הפנים. למרבה השמחה, ממש כאן בישראל יש את אחד המקורות הטבעיים ביותר למינרלים ורכיבים אחרים שיכולים לעשות פלאים עם עור הפנים – ים המלח. מסכות פנים מים המלח עוזרות לאנשים רבים מדי שנה הודות ליתרונות של הרכיבים הייחודיים בים הזה, וכעת תוכלו ללמוד עליהם לעומק.

כיצד מסכות פנים מים המלח יכולות לסייע לכם?

אם יש לכם עור שנוטה לפצעונים, קמטוטים, שומניות ובעיות אחרות, תוכלו רק להרוויח מהיתרונות של מסכות פנים מים המלח:

ניקוי עמוק של העור – על מנת שעור הפנים ייראה נקי מבחוץ, יש לנקות אותו מבפנים. מסכות פנים מים המלח כוללות מלח אשר מושך החוצה רעלנים, ממש כמו מגנט, ומוציא אותם מהשכבות הפנימיות של העור. כתוצאה מכך, יש למלח השפעה מיטיבה על חלקו החיצוני של העור. מלבד האפקט הייחודי הזה, מלח מים המלח אשר מצוי במסכות פנים מים המלח מייבש פצעונים באופן טבעי, וכן עוזר להיפטר מראשים שחורים שרבים מאתנו סובלים מהם.

הקניית מראה בוהק לעור – עור הפנים יכול להיראות חסר חיות לעתים בגלל הבדלים בגוונים באזוריו השונים, וכן שומניות יתרה שגורמת לו להיראות לא אסתטי. שני מינרלים ייחודיים אשר נמצאים במסכות פנים מים המלח פותרים את הבעיה הזו בקלות הודות לתכונות הייחודיות שלהם. המינרלים – קאולין (חרסית) ואבץ הם בעלי אפקט חיטוי שעוזר להסיר עודפי שומן מעור הפנים. מלבד זאת, שני המינרלים הללו מטהרים את העור בכל שימוש, ובכך עוזרים לאזן את הגוון שלו ומקנים לו מראה בוהק ובריא.

אפקט מתיחת עור – קמטים וקמטוטים מהווים בעיה אסתטית שרבים מאתנו סובלים ממנה לאחר גיל מסוים. קילוף עדין של העור עוזר להסיר תאים מתים ממנו לעודד את התחדשותו. גופרית, אשר מצויה במסכות פנים רבות מים המלח, גורמת לקילוף של שכבות העור העליונות, וכן להסרה של תאים מתים ממנו. כתוצאה מכך, העור מתחדש וקמטים וקמטוטים המופיעים עליו נמתחים, מה שיוצר מראה צעיר ורענן במיוחד.

לשמחתנו כל היתרונות של ים המלח זמינים לכולנו עם שפע מוצרים בתחום שמיוצרים בישראל ונמכרים בהצלחה בכל רחבי העולם